طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی وب سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.

تلاش ما بر این هست که بتوانیم بهترین خدمات طراحی وب سایت را با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. طراحی سایت ما به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت تندیس تلاش و تفکر یکی از سایت های پیشرو در زمینه سئو و طراحی سایت در ایران است. هدف از تشکیل این گروه توسعه وب فارسی و کمک به افراد و صنایع مختلف برای حضور در بازار وب است.

مزایای طراحی سایت توسط گروه ما :

  • طراحی سایت اختصاصی بر اساس نیازهای مشتری
  • طراحی سایت به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • امنیت بالای سایت های طراحی شده توسط ما
  • مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو به مشتریان طراحی سایت

وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.توجه داشته باشید که وب سایت شناسنامه شما روی دنیای وب است و ارائه بهترین چهره از فعالیت شما، نقطه اعتماد مشتری به شما خواهد بود.
ما کلیه امور مربوط به راه اندازی یک وب سایت از برگزاری جلسات اولیه تا طراحی، نصب و پشتیبانی را توسط نیروهایی متخصص انجام داده و در نهایت ایده های ذهنی شما را روی اینترنت پیاده سازی می کنیم. حفاظت از اطلاعات شما و امنیت وب سایت و داده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.
طراحی سایت امروزه به یک علم تبدیل شده است و شناخت از بازار هدف و آنالیز قبل از شروع به طراحی از ارکان اصلی طراحی وب سایت محسوب می شود.

طراحان و برنامه نويسان ،با تجربه‌ ، دقت و ذوق لازم که در زمينه طراحي و برنامه نويسي وب در اختیار دارند وب سایت شما را بر اساس اصول طراحی مي‌كنند و این مهم به حضور مستمر بازديد كننده در سایت شما کمک می کند و از مهم ترین نکات استفاده شده در این طراحی ، دسترسي آسان ، راحت و در عين حال طراحي فني وب سايت يا قالب های طراحی شده توسط این گروه می باشد.

استفاده از رنگ و گرافيك جذاب ، گیرا و متناسب ، استفاده از تصاوير زيبا و درخور و بارگيري سريع همگي از عواملي هستند که باعث مي شود سايت شما به عنوان يک سايت نمونه و متمايز شناخته شود و این به افزایش بازدیدکنندگان سایت و همچنین بهتر معرفی شدن خدمات شما کمک می کند .

زمان انجام پروژه
مدت زمان انجام پروژه طراحي وب سایت بين ۷ تا ۲۹ روز مي باشد. مدت زمان پيش بيني شده در صورتي تحقق مييابد که در مقاطعي که نياز به انتخاب، تصميم گيري و يا پاسخ به پرسش از طرف مشتري وجود دارد، اين موارد در زماني معقول از طرف مشتري رسيدگي و به ما اعلام گردد.

هزينه انجام پروژه
هزينه انجام پروژه پس از مشخص شدن نيازهاي مشتري و با توجه به خدمات درخواستي از جانب مشتري، مشخص خواهد شد. حداقل تعرفه طراحي وب سایت مبلغ 3۰۰/۰۰۰ تومان مي باشد.

خدمات رایگان ما برای تمام بسته های طراحی وب سایت

– ثبت یکساله نام دامنه و میزبانی وب

– یک سال پشتیبانی

– ارائه یک فروشگاه فروش کارت شارژ رایگان

– ارائه کنترل پنل اختصاصی

– ایمیل نامحدود

– ثبت وب سایت در موتورهای جستجوگر محبوب گوگل و یاهو

جهت سفارش، فرم زير را كامل و سپس ارسال نمائيد.همچنین می توانید از طریق پشتیبانی تلفنی سایت(09371879270)نیز سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

تعرفه ها به طور کلی به صورت زیر است:

1-سایتهای پایه ای:

برای مشتریانی است که صرفا می خواهند سایت ساده ای داشته باشند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند و تمامی تصمیم گیری ها راجع به امکانات سایت را به گروه طراح سایت می سپارند.اینگونه سایتها قیمتی بین 300 تا 800 هزار تومان خواهند داشت.

2- سایت های کامل(پکیج پیشنهادی):

برای مشتریانی است که برای سایت خود ماژولها و کاربردهای خاصی را تقاضا میکنند.برای مثال سایت مجهز به درگاه پرداخت یا فروشگاه ،فرم های پیشرفته ،امکانات خاص دیگر است که کاربرهای سایت را افزایش می دهد.در این مورد مشتری صرفا خواسته هایش را مطرح می کند و خروجی که نیازش را برطرف کند، تحویل می گیرد و در پیاده سازی گروه طراحی مختار است که بنا بر تجربه خود بهترین تصمیم ها را اتخاذ کند.این پکیج برای همه افراد پیشنهاد می شود.این گونه سفارشات قیمتی بین 800هزار تا دو میلیون تومان خواهند داشت.

3- سایت های سفارشی:

مختص مشتریانی است که سایت شان دارای ریزه کاری های فراوان و امکانات خاص و اختصاصی خود شان است و مشتری علاوه بر طرح خواسته های اختصاصی و خاص در چگونگی پیاده سازی و ریزه کاری های ظاهر سایت نیز دخیل هستند و این گونه سفارشات قیمتی بیش از دو میلیون تومان خواهند داشت.

برای سفارش از طریق سایت جدید ما به آدرس http://LimooAds.ir  مراجعه کنید.  

 

[contact-form-7 id=”113″ title=”فرم تماس 1″]