ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل تبلیغاتی

تبلیغات هزینه نیست؛سرمایه گذاری است.

اکثر مردم  با استفاده از گوشی تلفن همراه،لپ تاپ،تبلت و .. ایمیل خود را به صورت روزانه چک می کنند.حتما برای شما هم پیش آمده که از طریق ایمیلی که به شما ارسال شده است از یک محصول جدید و مزایا و محاسن آن با خبر شده اید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که با استفاده از از همین امکانات تبلیغات ایمیلی محصول یا خدمات خود را در کوتاهترین زمان به اطلاع عده زیادی از ایرانیان برسانید؟تبلیغات ایمیلی در مقایسه با سایر تبلیغات دارای محاسن زیادی است.فرض کنید یخواهید ده هزار تراکت(برگه های کاغذی تبلیغاتی) را در سطح شهر پخش کنید.هزینه چاپ هر تراکت و پخش آن را در نظر بگیرید.اما راه دیگر راه بیسار ارزانتر و کاراتر استفاده از ایمیل افراد است.برای ارسال آگهی به ده هزار نفر تنها مبلغ ده هزار تومان را میپردازید؛یعنی هر ایمیل یک تومان!

تبلیغات ایمیلی+ارسال ایمیل انبوه به اینباکس

سامانه تحب وب ما به گونه ای برنامه ریزی شده است که بیش از نود درصد ایمیل ها را به اینباکس کاربران میفرستد و در مدت کوتاهی اثر آن را بر کسب و کار خود خواهید دید و شاهد افزایش فروش محصولات،لفزایش بازدید از سایت خود یا افزایش مراجعه به شرکت و محل کسب و کار خود خواهید بود.

جهت سفارش، فرم زير را كامل و سپس ارسال نمائيد.همچنین می توانید از طریق پشتیبانی تلفنی سایت(09371879270)نیز سفارش خود را با ما در میان بگذارید.

[wp_cart:ارسال ایمیل:price:2000:end]

[contact-form-7 id=”234″ title=”فرم سفارش ارسال ایمیل انبوه”]