تبلیغات در وایبر و تلگرام با 70درصد تخفیف!!

تبلیغات در وایبر و تلگرام با 70درصد تخفیف!!

امروزه بیشتر افراد از نرم افزارهای تماس و پیامک رایگان مانند وایبر(Viber) و تلگرام استفاده می کنند.همین موضوع هر مدیر و بازاریاب حرفه ای را به فکر استفاده از خدمات رایگان وایبر و تلگرام در راستای تبلیغات کالا یا خدمات خود می اندازد.

توی اینترنت سایتهایی هستند که پنل تبلیغ در تلگرام و وایبر و ارسال پیام انبوه رو با مبالغ بالای 500هزار تومان می فروشند.(تو گوگل جستجو کنید قیمتها رو ببینید)

اما شما این فرصت رو دارید که نمایندگی تبلیغ در تلگرام + وایبر + ارسال پیامک انبوه به همه اپراتورهای مخابراتی رو با قیمتی بسسسیار کمتر از سایر سایتها براحتی تهیه کنید.

گروه ما قصد داره تعداد محدودی پنل نمایندگی تبلیغ در مسنجرهای موبایلی+ارسال پیامک انبوه رو با تخفیف بیش از 70 درصد نسبت به رقبا در اختیار کسانی که میخان از اینترنت درآمد داشته باشن بزاره.

پنل نمایندگی به این صورت هست که خودتون می تونید هزاران پنل تبلیغاتی به دیگران بفروشید و حتی پنل نمایندگی بسازید و بفروشید!میتونید همچنان سفارش تبلیغ در مسنجرها و پیامک رو بگیرید و از ارسال پیام انبوه سود کنید.

یعنی با یک بار فروش هزینه تون درمیاد و بقیش سود خالصه:)قیمت خرید پنل نمایندگی فقط 190هزارتومنه.(بقیه جاها یک پنل رو به تنهایی میدن 500هزار تومن! اما ما سه عدد پنل تلگرام+وایبر+ارسال پیامک انبوه رو به مدت و تعداد محدود میدیم 190 تومان)

پنل کاربری هم داریم که دیگه نمیتونید پنل تبلیغاتی بسازید اما میتونید همچنان سفارش تبلیغ در مسنجرها و پیامک رو بگیرید و از ارسال پیام انبوه سود کنید.قیمت این پنل 40هزار تومان هست که بازم خیییییییییییییییییییلی ارزونتر از سایر سایتهاست.

خب دیگه اگه میخاین از این فرصت استثنایی استفاده کنید بهتره عجله کنید.